sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Vaahterasadehupp...umekko

Koko syksyn seurasin kateellisena, kun blogeissa ja facebookin ompeluryhmissä esiteltiin toinen toistaan ihanampia luomuksia Vaahterasateesta. Vaikka en olisi ostamassa mitään, viihdytän itseäni usein selailemalla netissä kangaskauppoja. Hannan kankaassa törmäsinkin yllättäen tähän ihailemaani kuosiin, jota olin jostain syystä pitänyt lopuunmyytynä. Oli se sitä ollut tai ei, kauaa ei tarvinut pohtia ennen kuin olin jo klikkailemassa tilausta. Ja kun en ollut varma menekistä, tilasin ihan varmuuden vuoksi heti kerralla kaksi metriä tätä ihanuutta.

Mulla alkoi vahvistua visio pitkähelmaisesta hupparista, jossa olisi valkoiset resorit ja huppu vuoritettu valkoisella. Onhan tässä nuo kaikki elementit, jätin vaan varmuudeksi sen verran saumanvaroja, että tämä mitoiltaan muistuttaa enemmän mekkoa! No harm done, viime aikoina mun suosikki (koti)asu on ollut collegemekko ja leggarit. Onpahan nyt vastaava setti, jonka kehtaa laittaa päälle myös koulun penkille.


Kaavana sama MIW kuin edellisen postauksen paidassa. Vaahterasade-joustis Hannan kankaasta, resori ja hupun valkoinen trikoo Eurokankaasta. Huppu on siis vuoritettu valkoisella trikoolla, jotta näyttää siistiltä myös sisältä. Mua myös houkuttaisi leikellä joko toiseen tai molempiin sivuihin taskut, kun tästä tulikin mekkomittainen. Jos mulla ei ole tskussa koiran herkkuja tai kakkapussia, siellä on vähintäänkin käsi. Tällaisenaan tämä vaate on ehkä vielä jotenkin alaston... Tämä vaatii pohdintaa.




Kuvausharjoitukset jatkuu edelleen, eiköhän se yhteinen sävel vielä löydy. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti